Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Μελανσόν: Προσοχή! Εγώ δεν είμαι Τσίπρας

Μελανσόν: Προσοχή! Εγώ δεν είμαι Τσίπρας


18/4/2017

«Μαζί μου η Γερμανία θα έχει την έκπληξη της ζωής της», δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Parisien ο υποψήφιος για τη γαλλική προεδρία Ζαν Λικ Μελανσόν, σχολιάζοντας πως «εγώ δεν είμαι Αλέξης Τσίπρας: δεν θα με κλείσουν 17 ώρες σε ένα γραφείο με κάποιον που με προσβάλλει».

«Προφανώς έχουμε ανάγκη την Ευρώπη. Το ευρωπαϊκό οικοδόμημα είναι υπό την ηγεσία της αριστεράς εδώ και έναν αιώνα. Αλλά μας κυβερνούν πεφωτισμένοι ιδεολόγοι, ένας απόλυτος φιλελευθερισμός», τόνισε ο υποψήφιος.

«Όλος ο κόσμος έχει καταλάβει πως η Ευρώπη είναι σε πορεία προς κατάρρευση. Μαζί μου, η γερμανική κυβέρνηση θα έχει την έκπληξη της ζωής της: θα δουν μια Γαλλία που θα τους λέει "όχι"», ανέφερε και πρόσθεσε ότι «ο κ. Σόιμπλε ξέρει πολύ καλά πως εγώ δεν είμαι Αλέξης Τσίπρας: δεν θα με κλείσουν 17 ώρες σε ένα γραφείο με κάποιον που με προσβάλλει. Εγώ εκπροσωπώ τη Γαλλία, επομένως θα συζητήσουμε».

Ο Μελανσόν υποστήριξε πως η συζήτηση για μια νέα συνθήκη είναι ήδη στην ημερήσια διάταξη, υπενθυμίζοντας ότι ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, ο πρόεδρος της Κομισιόν, έχει προχωρήσει σε τέσσερις προτάσεις.

«Θα υπάρξει και μία ακόμη: να αλλαχθούν οι συνθήκες, να δημιουργηθούν κριτήρια σύγκλισης για την κοινωνική και δημοσιονομική εναρμόνιση. Θα τους πω ότι είμαστε η δεύτερη δύναμη στην Ευρώπη και ότι χωρίς εμάς, δεν υπάρχει Ευρώπη. Αυτά είναι τα όπλα μου», δήλωσε ο υποψήφιος, προσθέτοντας πως «οι Γερμανοί δεν έχουν κανέναν τρόπο να μας πουν "όχι"».

Καταλήγοντας, ο Γάλλος πολιτικός υποστήριξε ότι «οι Ισπανοί, οι Ιταλοί, οι Πορτογάλοι, οι Πολωνοί, μια σειρά χωρών αρχίζουν να μπουχτίζουν! Αν οι Γερμανοί δεν θέλουν να αλλάξουν στάση, θα τους πω ότι το plan B είναι να φύγουμε μαζί με εκείνους που είναι σύμφωνοι με μια αναβίωση».

Στη διάρκεια της συνέντευξής του, ο Ζαν Λικ Μελανσόν υποστήριξε πως θα περάσει στον δεύτερο γύρο των γαλλικών προεδρικών εκλογών. Όπως πρόσθεσε, είναι «πολύ χαρούμενος» που δεν συμμάχησε με τον Μπενουά Αμόν, αν και ανέφερε πως δεν έχει προσωπικό πρόβλημα μαζί του, χαρακτηρίζοντάς τον «ένα παιδί ενδιαφέρον και συμπαθητικό».


ΠΗΓΗ

ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου